VMM Kurulumu



SETUP ekranında görülen VMM Setup kısmında önce özelliği kuruyoruz ve daha sonra yönetim(administrator)için ise tool’u ayrıca kuruyoruz,biz VMM kurulumunu yapmaya başlayalım…




Lisans sözleşmesini kabul ediyoruz…






Bu kurulumun update lerini Windows Update tarasından alınmasını isteyelim ve önerilen seçenek olan(recomended) kısmı işaretleyip,kuruluma devam edelim…











Yönetici ve şirket adını girelim…





Sistem tarafından hardware(donanım) ve software(yazılım) gereklilikleri bizim için check(kontrol) ediliyor…






Şimdi ise sistemin kurulacağı yeri belirleyelim,ben hiçbir değişiklik yapmadım,önerilen yere kurulsun istiyorum…




Eğer yapımın içinde SQL Server varsa,use a suppoted version of SQL Server seçeneğini seçerek gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra next diyebiliriz.Eğer yapımızda SQL server yoksa, install a SQL server…seçeneğini seçerek ilerleyebiliriz,benim bu yapımda SQL server olmadığı için ben install…seçeneğini seçiyorum…





Next dedikten sonra,karşımıza Library(kütüphane kısmı) geliyor,Library;içerisinde ISO ların,image dosyalarının,Hyper-v ye ait VHD lerin bulunduğu paylaşım alanıdır.




Next dediğimiz zaman,karşımıza bağlantı portları çıkıyor.Library e bağlanırken 443,host’lar ve yine library 80 portunu,bir de setup kısmında administrator konsolu vardı;bu kısımla bağlantı kurarken de 8100 potu kullanılır…




Ve install deyip kuruluma başlıyoruz…




Ve VMM kurulumunu bitiriyoruz…

Yorumlar